Retouren, service en garantie

Het retourneren van een online aankoop is bij BIRDS&co mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst. Na ontvangst van het retourartikel betalen wij het aankoopbedrag excl. eventuele verzendkosten aan u terug. Op retouren zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. 

Vul het retourformulier compleet in en stuur je retour naar

Retour/afhaal adres:
BIRDS&co
Witte Paal 245B
1742LB
Schagen

Retourneren van je bestelling of bestelde artikelen.
Wil je een ontvangen artikel retourneren dan kan dat op 2 manieren:

• Zelf brengen naar het afleveradres
Je kunt het artikel binnen 14 dagen na ontvangst terugbrengen om ons afhaaladres. Het is wel belangrijk dat je de meegeleverde pakbon of factuur kunt laten zien.


Let op:

1. Bestellingen die betaald zijn met Afterpay kun je niet terugbrengen op het afhaaladres. Enkel retour sturen naar het retouradres

heeft u vragen neem dan contact met ons op. 

• Het ontvangen artikel per post terugsturen

          1. Vul het retourformulier compleet in (je vindt dit formulier op de site onder retourneren);
          2. Breng je retourpakket naar een servicepunt van DHL of PostNL (kijk voor de dichtstbijzijnde locatie en openingstijden op www.DHL.nl of www.postnl.nl );
          3. Bewaar het retourbewijs dat je krijgt van DHL/PostNL goed; 
          4. BIRDS&co streeft ernaar om je retour binnen 14 dagen te verwerken en het retourbedrag terug te storten op je rekening. Afhankelijk van je bank kan dit        enkele dagen duren.

Wij stellen het op prijs als je het artikel, binnen 14 dagen na ontvangst, het liefst in de originele verpakking en afgesloten naar ons terugbrengt of terugstuurt. Het is geen probleem als je de verpakking eerst in een omdoos doet. Gaat het om een artikel wat beschadigd is of wat je ten onrechte hebt ontvangen, dan zullen we ook de gemaakte verzendkosten terugbetalen.

Heb je nog vragen of opmerkingen dan kun je altijd contact opnemen met ons via mail, website, whatsapp of telefonisch.
Gebruik ons contactformulier of bel naar 0683037153 (lokaal tarief).

Bereikbaar op Dinsdag 09:00-18:00 uur en Woensdag tot en met Zaterdag van 18:00 tot 21:00

Klachten en garantie

Heb je een klacht over een product, je bestelling of onze dienstverlening? BIRDS&co verneemt dit graag via info@birdsenco.nl. Bij online bestellingen adviseren wij je het pakket bij ontvangst te controleren. Hoe zorgvuldig BIRDS&co ook te werk gaat, het kan voorkomen dat je andere artikelen hebt ontvangen dan besteld of dat het artikel beschadigd is.

Stuur zo spoedig mogelijk een e-mail naar onze klantenservice. Je ontvangt altijd een ontvangstbevestiging. Wij zullen je klacht zo spoedig mogelijk behandelen en wij streven ernaar je klacht zo spoedig mogelijk op te lossen en zullen uiterlijk binnen 5 werkdagen inhoudelijk reageren.

Heb je bij ons online een artikel gekocht en gaat dit na een bepaalde tijd stuk? Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten uiteraard de wet en de algemene voorwaarden van de Thuiswinkel Organisatie. Defecte artikelen die in aanmerking komen voor garantie kunnen het makkelijkst via een email of telefonisch worden aangemeld. Wij zorgen voor een goede beoordeling van de klacht.